WARUNKI GWARANCJI PRODUKTÓW SERII POOLMATE FIRMY SWIMOVATE
Jeżeli produkt przestanie poprawnie działać z powodu wad materiałowych lub produkcyjnych, firma SWIMOVATE Ltd. podejmie się naprawy lub wymieni produkt na nowy, w okresie dwunastu miesięcy od daty jego zakupu. Gwarancja zostanie przedłużona tylko pierwotnego nabywcy i pokrywa naprawę uszkodzeń wynikających z wad materiałowych lub nieprawidłowego wykonania, występujących podczas normalnego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje wymiany baterii, uszkodzeń lub awarii wynikających z nieprawidłowego użytkowania, wypadku, wprowadzania zmian lub modyfikacji lub jakiegokolwiek uszkodzenia spowodowanego przez korzystanie z produktu w sposób niezgodny z jego opublikowaną specyfikacją. Firma SWIMOVATE Ltd. w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przypadkowe lub pośrednie szkody wynikające z korzystania lub niemożności korzystania z produktu. Firma SWIMOVATE Ltd. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty lub roszczenia ze stron osób trzecich, które mogą mieć miejsce w trakcie użytkowania produktu.
Szczegółowe warunki gwarancji
Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych i chemicznych, ścierania się zewnętrznych powłok koperty i paska, pęknięć wyświetlacza, stłuczonego szkiełka, zerwanego paska, zużytej baterii. Gwarancja traci ważność z powodu: niewłaściwego przechowywania i konserwacji urządzenia, naprawy lub otwierania zegarków przez osoby do tego nie uprawnione, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Konsument posiada prawo do wymiany zegarka na nowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymiana może nastąpić wyłącznie po ekspertyzie producenta. Gwarancja producenta na produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową.
W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: info@poolmate.pl lub pod numerem telefonu 607 531 181 w celu uzyskania informacji dotyczących sposobu załatwienia reklamacji. W przypadku konieczności przesłania wadliwego produktu przesyłkę prosimy kierować: BARTPOL Sp. z o.o. ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań (e-mail:info@poolmate.pl) lub bezpośrednio do producenta: SWIMOVATE Ltd. 4 The Worple, Wraysbury, Middlesex, TW 19 5NY, Wielka Brytania. Czas bezpłatnej naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni, ale może zostać przedłużony do maksymalnie 28 dni w przypadku konieczności przesłania produktu do producenta. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas trwania naprawy.
Certyfikacja
Produkt PoolMate posiada atesty CE i FCC. Znak CE służy do oznaczania zgodności z dyrektywą Uni Europejskiej EMC 88/336/EEC. Produkt PoolMate został przetestowany i uznany za zgodny z ograniczeniami dla urządzeń cyfrowych klasy B, zgodnie z częścią 15, przepisów FCC. Ograniczenia te mają na celu zapewnienie odpowiedniej ochrony przed szkodliwymi zakłóceniami w instalacji mieszkaniowej.
Patent
Produkt PoolMate jest chroniony przez patenty. Numer patentu UK: 0822084.0. Numer patentu USA: Us2010204952. Niniejsza instrukcja obsługi i jej zawartość są przeznaczone wyłącznie do użytku przez naszych klientów w celu uzyskania informacji na temat funkcjonowania produktu PoolMate. Treści instrukcji obsługi nie mogą być ujawniane lub powielane bez uprzedniej pisemnej zgody firmy BARTPOL Sp. z o.o.. Dołożono należytej staranności w celu zapewnienia dokładności informacji tu zawartych, lecz treść może ulegać zmianie w dowolnym czasie i bez powiadomienia. Zawsze aktualnych informacji proszę szukać na stronie www.poolmate.pl lub www.swimovate.com.
Przejdź do strony głównej